https://www.codepile.net/pile/J1P8nq1v

שמן קוקוס

  • באופן ההפקה של שמן הקוקוס טמון המפתח לאופטימיזציה של הערכים התזונתיים של השמן. שמן הקוקוס של ג'מוקה, הוא מיוצר מאגוזיים טריים תוך 3 שעות מרגע קטיפתם ומופק בתהליך הפרדה בצנטריפוגה, מבוקר טמפרטורה – שיטה המאפשרת שמירה מירבית על הערכים התזונתיים. שמן קוקוס מסייע בשיפור מערכת עיכול, הוא מתחמצן פחות באפיה טיגון ובישול בהשוואה לשמנים אחרים שמתחמצנים בקלות בחימום והופכים לשמנים מזיקים. הוא תורם למערכת החיסונית ועשיר בחומצות שומן רוויות בינוניות.
    קרא עוד...
  • אם היו אומרים לכם שבמידה ותקפידו לצחצח טוב טוב את השיניים כל החיים, יש סבירות גבוהה יותר שבערוב ימיכם הסיכויים שלכם ללקות באלצהיימר יפחתו בצורה משמעותית, סביר להניח שהייתם חושבים שמדובר בשטות גמורה. מה הקשר בין חלל הפה לבין מחלה שפוגעת במערכת העצבים המרכזית וגורמת לאנשים לאבד לאט ובהדרגתיות את הזיכרון שלהם?
    קרא עוד...
  • נשים רבות שואלות אותנו על השימוש בשמן קוקוס בתקופת ההריון וההנקה. האם מותר להשתמש בשמן קוקוס? האם השמן מגיע לחלב? האם מותר לתינוקות לטעום שמן קוקוס (כשמורחים על פטמות סדוקות) ועוד. אז פנינו לורד לב – נטורופתית N.D ויועצת הנקה מוסמכת וביקשנו ממנה לרכז את כל המידע על סגולותיו של שמן הקוקוס בתקופת ההריון וההנקה וכיצד יש להשתמש בו.
    קרא עוד...
  • מה אהבה ענקית ומעט שמן קוקוס (מכבישה קרה) יכולים לעשות לאלצהיימר
    קרא עוד...
  • המוח שלנו הוא אחד האיברים הכי מופלאים בגוף ואולי החשוב ביותר. למרות זאת, אנחנו נותנים לו הרבה פחות תשומת לב מזו שאנו נותנים לאיברים אחרים בגוף. איתן בו מיור נטורופת מומחה לטיפול בכאב, תפקודי מוח ואורטופדיה, מסביר את 4 הגורמים המרכזיים לכך שהמוח שלנו סובל מכשל תפקודי ומסביר כיצד ניתן לשפר את תפקוד המוח באמצעות תזונה
    קרא עוד...
דלג לתוכן מרכזי
>